[OT] apple aneb trocha sentimentu :o)

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pondělí Leden 10 11:24:17 CET 2005

Zdravim, jen Photoshop stoji v CR 25kKc a je skoro uplne fuk jestli je
na MAC ci PC. Pokud vim tak ceny jsou ve statech +/- stejne ne-li
nizsi. Jestli jim to nekdo prodava za 2x tolik tak je jejich dodavatel
pekne natahuje. Nerad bych kecal, ale za system se taky moc neplatilo
a nejake office ted apple snad taky bundluje, ale nevim co to stoji a
co je to zac. Uz to nesleduji.
--
mailto:turby@chips.cz