[OT] apple aneb trocha sentimentu :o)

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pondělí Leden 10 10:51:23 CET 2005

Zdravim,

 jestli nahodou tou "vcelku beznou kancelarskou aplikaci" nemyslela
 QuarkXPress nebo jeste lepe nejaky redakcni system. Coz bych u
 sefredaktorky casopisu i chapal. V prepressu se bezne jako textak
 pouzival Quark :o) U toho jsou ceny silene i u nas a i pro PC :o)))
 Tedy alespon byly.

--
 mailto:turby@chips.cz