notebook - znacka?

Michal Novak michal.novak@gmail.com
Neděle Leden 9 20:05:40 CET 2005

u nas v praci fasujeme IBM - naprosta spokojenost.

1) Ma to kovove klouby na display
2) Velmi odolna konstrukce - muj syn slapal po zavrenem notebooku -
zadny problem

Co sem i nelibi na IBM je design ten je nic moc ale je to vyvazeno
velmi dobou mechanickou odolnosti. Cena si nebude nejnizzsi.

At koupite co koupite kupte si urcite Centrino

 Jan Novak