Delphi - opet scrollovani v D6 - problem

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Neděle Leden 9 17:41:45 CET 2005

Tak to prave neni, zpravy od vstupnich zarizeni dostava vzdy aktivni okno a
to je ve vasem pripade ten listbox. K tomu abyste prepsal window proc
jakehokoliv okna nepotrebujete zadne zdrojaky, ale pouze handle toho okna.
Listbox bude mit pravdepodobne nejakou property Handle. V delphi jsem delal
naposledy ve verzi 3, a uz si z neho moc nepamatuju, takze vas navedu pouze
v ramci Win32API. Pomoci funkce SetWindowLong muzete nahradit window proc
jakehokoliv okna. Pred tim si vsak pomoci GetWindowLong zjistete puvodni
window proc, kterou pak budete volat v te vasi window proc, pokud nebudete
chtit zmenit chovani na danou zpravu. V pripade zpravy od kolecka mysi,
misto volani puvodni window proc, tuto zpravu poslete pomoci SendMessage do
parent window, jehoz handle zjistite pomoci GetParent.