Vlhkostni senzor na 3.3V

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Leden 9 15:52:04 CET 2005

Zdravim,

do jednoho sveho bastlu potrebuji vlhkostni senzor, mam k dispozici
HIH-3610 od Honeywelu
(http://content.honeywell.com/sensing/prodinfo/humiditymoisture/ a
http://content.honeywell.com/sensing/prodinfo/humiditymoisture/009012_2.pdf)
a jsem s nim spokojen, nejaky cas bez problemu bezelo v jinem bastlu ted
mi lezi v supliku, problem je, ze potrebuje napajeni 5V a to se mi
nechce delat kdyz pro zbytek logiky potrebuji 3.3V. Zdrojovou DPS jeste
nemam navrzenu natoz vyrobenu a tak to asi dopadne pridanim stabliku na
5V. Nicmene nemate nekdo tip na dostupny senzor, podobne kvality jako
HIH-3610, bud s napetovym vystupem nebo 1Wire a napajenim 3.3V?
Dostupnym myslim neco co ma nektery dodavatel v CR skladem a nebude mu
za tezko prodat 1 (mozna 3ks)? Ponekud se mi prici ziskavat vzorky pokud
vim, ze jsou jen pro bastleni.

Predem dik

Pavel