Krokové motory

magixe magixe@volny.cz
Neděle Leden 9 14:36:13 CET 2005

Zdravím konferenci HW.

Už jsem se na to ptal na MCU NEWS ale zeptám se i zde zda mě někdo poradí.
- Pro ujasnění jsem student co se rýpe v problematice krokov motorů - zatím
neuspěšně.

Byli mě doporučeny obvody TRINAMIC  TMC249 , celá serie obvodů má interní
4bit DAC.
Puvodně jsem chtěl obvody použít pro svojí práci ale zdá se že rozlišení
není dostačující.
(výrobce uvádí 16ustep , ve skutečnosti je to prý 4-6ustep/1krok) - tak i
tak je to jedno.

Potřebuji dát dokupy zapojení které bude umět 64ukroků / 1step.
Hledal jsem po netu ale marně . Máte někdo prosím odkaz
nebo pod konstrukci mikrostepingu s větším rozlišením.
Našel jsem i nějaké zmíňky o využití CPLD XILINX a pod ?
Diky moc
MCM
Magixe@volny.cz