notebook - znacka?

David Kucera david@cybertex.org
Neděle Leden 9 10:46:43 CET 2005

popraskane plasty jsou problem u vsech NB vznika to hlavne tim ze klouby
po nejake dobe zatuhnou a jdou cim dal vice ztuha a plasty jsou vice
namahane take vecna konstrukci neni dobre navrzena
ja to resil uspesne tim ze jsem vzal malou brusku vybrousil ten pokoveny
plast zbrousil plastove kousky ve kterych je zalisovany ten kovovy
kousek do ktereho jsou prisroubovovane klouby pripadne jeste nejaka
plechova vzpera a cele to zalil dentakrylem nechal pres noc zaschnout a
druhy den vybrousil do konecne podoby NB ktere jsem delal pred 7-8 lety
do ted nemaji problemy
je to prace asi na nekolik hodin
take doporucuju rozebrat (pokud jdou) pripadne nejak rozchodit a namazat
klouby
resit tuto vadu ci poruchu vymenou plastu  za nove nepovazu za reseni

David Kucera
technical director
david@cybertex.cz
GSM +420 728 719 427