notebook - znacka?

David Kucera david@cybertex.org
Sobota Leden 8 23:18:19 CET 2005

takze notebooky znacky Acer nejsou spatne
mel jsem jich nekolik a zadny nebyl tak spatny jako nektere "znackove"
jen doporucuji procesory rady Intel, AMD az neskutecne topi a mit NB
zapnuteho v posteli nekolik hodin je nerealne a zatim vecina NB Acer s
AMD co jsem mel v ruce byla naprosto nepouzitelna

NB s CPU Centrino vrele doporucuji mam treba tablet ACER C112 a krome
toho ze mi nevydrzel mechanicky fungoval velmi dobre (tim nechi rict ze
by mechanicky za nic nestal ale pro me kdy jsem zapnul v pondeli a
restartoval za tyden a celou dobu jel moc Nb nevydrzi)

pokud mohu poradit tak si velmi dobre rozmyslete na co a pro jake
pouziti bude NB urcen a podle toho si vybirejte
bude se casto nosit ? v cem ? kde hlavne bude pouzivan ? bude pouzivan
casto na baterie ? je tam mozno dat druhou baterii nebo ma moznost
externiho konektoru pro externi akumulator?
da se sehnat dalsi akumulator da se bez problemu repasovat ? pri
kazdodenim pouzivani muzete za 6 mesicu shanet novy akumulator
je potreba mit CD DVD CI DVDRW ? interni ci externi ?
na jak dlouhou dobu bude jestli bude jen po dobu zaruky ci prodlouzene
zaruky nebo po zaruce novy pripadne jak se budou resit opravy
jestli potrebujete co nejvetsi LCD s co nejvetsim rozlisenim
jake porty a sloty by mel mit jestli vam bude stacit co nabizi nebo
zdali budete k nemu neco pripojovat a kolik toho bude jestli to bude
najednou a jak casto
bude pouzivan jako hlavni pocitac ci jen jako mobilni nahrada
bude pouzivan za chodu v aute vlaku a podobne ?

ja osobne bych vam doporucil NB od spolecnosti www.mitac.com pripadne
www.getac.com bohuzel uz je sem nikdo par let nevozi presneji bezne
modely ty "lepsi" sem vozi par firem
daji se koupit nejblize v nemecku :-(

co se tyka zdali zvolit "znackovy" NB jako IBM a podobne nebo jit do
tzv. "neznackovych" NB tak k tomu povim pred lety kdyz jsem se zivil
jako servisni technik NB na soucastkove urovni byl jeden model urciteho
NB prodavan pod 15 znackama (6znacek jen v CR) jen se menila nalepka
nebo barva plastu, z nichz jedna byla treba twinhead,  druha compaq a
treti texas instrumens
a totez se mnohokrat deje i dnes akorat se meni znacky a znacka znamena
cena vys a cim tzv znackovejsi tim vyssi cena

David Kucera
technical director
david@cybertex.cz
GSM +420 728 719 427