ISDN

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Leden 6 13:53:20 CET 2005

U ISDN su pouzite len dva vodice, ako uz kolego povedal. ADSL ide po
tych istych dvoch dratoch, navyse sa uz vseobecne prechadza na standard
ADSL over ISDN, namiesto over analog, aj ked mate klasicku analogovu linku.
Filter funguje tak isto ako u klasickej linky, oddeli analog/ISDN od
signalu pre ADSL modem,
balu