spocist odber proudu

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Čtvrtek Leden 6 11:41:43 CET 2005

Ja myslim, ze kolegovi ,ako aj ostatnym prispievatelom skorej islo o to, ze
je to uplne absurdna otazka...hlavne od niekoho co sa zaobera navrhom PCB
;-} Je to tak trosku podobne, ako keby sa niekdo sytal : PCB sa jaskor
navrhne a potom vylepta, ze??? ;-}

Inak ako som uz pisal, pre vypocet vykonu treba jednoznacne definovat z
akych signalov sa pocita, pretoze ked si zoberiete ampermeter a vlotmeter  a
zmeriate si I a U na striedavej klasickej sietovej sustave, pri zatazi
povedzme motorkom, dostanete sice nieco, co vykon pripomina, ale rozhodne
vam bude take cislo k nicomu este ho musite prenasobit cosFI - ucinnikom
.... A U a I samozrejme v efektivnych hodnotach aby vypocet mal vyssi
fyzikalny zmysel ;-}}}

S pozdravom Ondrej Pribula