OT: Kecy o nicem neboli Linux vs. Windows

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Leden 6 07:44:13 CET 2005

Tak to uz tady dlouho nebylo, naposled asi minuly rok ;-)

Prosim nepoustejte se do flamewaru jestli je lepsi Linux nebo Windows, zavily Linuxak stejne neprestane tvrdit, ze jedine Linux je to nejlepsi a zavileho Windowsaka stejne nedonutite k prechodu na Linux.

At si kazdy pouziva co mu vyhovuje, at si kazdy vyznava svoji viru a chodi do sveho kostela, pouziva svuj mobil urcite znacky, jezdi autem urcite znacky na benzin nebo naftu pripadne at si chodi pesky nebo jezdi na kole, ale k cemu je dobre furt dokolecka rejpat do tech, co pouzivaji neco jineho?

Potazmo kdyz tahle konference je o necem uplne jinem. Poznamka ve stylu, ze by bylo lepsi posilat zpravy jako "prosty text" misto HTML, je jeste jakz takz na miste, ale naznacovat, ze v Linuxu by se to nestalo a vsichni ostatni jsou blbci?

P.K.