Kecy o nicem bylo Vymena RAMv hx4700, kdo si troufne a kde sehnat ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Leden 5 18:58:27 CET 2005

Nechce se mi ani reagovat, ale kdyz uz jsem se nedozvedel zda si nekdo
troufne prehodit 2ks BGA pameti na dost precpane DPS tak se snad alespon
pobavim.

Keci o tom jak vse co je od mrkvosoftu musi byt nepouzitelny shit, vse co
zdaleka neumi to co ms shity musí byt super, jsou bozi.
Neberu to nijak osobne, ale me prakticke zkusenosti a znalosti v oblasti
Linuxu jsou spise silne nadprumerne a tak mohu srovnavat. Rozhodne si tedy
nedovolim pouzivat absolutni tvrzeni typ,u MS je nepouzitelny a Linux je
bozi, nejsem demagog. Jednak oboji ma sve klady a zapory a pak at si kazdy
vybere.

Nebudu pouzivat OpenOffice jen protoze neni od MS, stejne tak si do routeru
nenainstaluji Windows. Neporidil jsem si PDA s palmOS, protože mi v danem
okamziku nedokazal nabidnout to co PDA s WinCE. Nemam rad McDonald ne
protoze je globalni a americky, ale protoze mi pripada predrazeny, jeho
"jidla" ne zcela zdrava a jeho chovani ne zrovna ekologicke (trochu moc
velka spotreba papiru a jednorazovych veci).

Hlavne nemam rad demagogy at uz demagogicky haji cokoliv.!!!

Jan Waclawek napsal(a):

> Prosim Vas, ak to uz posielate 2x, MUSI TAM BYT TENTO BLIVAJS???

> xmlns:w=3D"urn:schemas-microsoft-com:office:word" =
> xmlns=3D"http://www.w3.org/TR/REC-html40">

Jsem presne tehoz nazoru. Jsou ovsem zmrkwelci, co nic jineho nez tuto
zeleninu neznaji a dokonce snad i maily posilaji z Wordu (necht to nikdo
nebere jako osobni utok, i kdyz mozna vlastne.....)

--
Jirka