Hleda se algoritmus

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Leden 5 14:03:12 CET 2005

Jo ty obrazky samozrejme jsou objekty s ruznymi parametry a vlastni
rekurzivni prochazeni  schematu uz klukum funguje. Spis jde o to odkud zacit
prochazet a kam postupovat. Zkousel jsem to odvodit od toho, jak tu rovnici
vymyslim pri pohledu na obrazek ja, ale nejak se nechytam. Proste na to
kouknu a nejak intuitivne vim, kde mam zacit. Nedokazu to presne popsat, mam
dojem, ze zacinam od vystupu, ale je to cele nejake zamlzene....

Jakub Serych