bolsevik zase rehta a ryci....

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Leden 5 10:24:20 CET 2005

Jirko, sbal kufry a hura pryc. Vzdyt co, uzivis se vsude. Poradek v teto
zemi asi neudelas, kdyz posilas zoufale narky (nevim jak to lepe nazvat) do
tehle konfery. Smir se s tim, ze v tehle zemi je vetsina lidi, kteri maji
radi sve pohodli (nakonec ale kdo ne), ale hlavne nemini delat vubec nic
jineho, nez stat s natazenou rukou a nezmenis je.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Jirka [mailto:zaloha@volny.cz]
Sent: Wednesday, December 01, 2004 6:21 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT: bolsevik zase rehta a ryci....

http://www.dashofer.cz/?sekce=3&uroven=2&obsah=80&cid=115066&wa=WWW05E2%20LE
&uid=1451892&e=403246&odkud=ENLEG

Zejmena si povsimnete rezignovane poznamky na zacatku ("...nekolik...")

1) kdo to ma vsechno sledovat?

2) kdo se v tom ma vyznat?

3) proc bolsi strka rypak snad uplne do vseho a cim dal tim vic?

Ano, neni mi to jedno, protoze v tehle zemi ziju a podnikam a privedl
jsem na svet i potomky. Nechci se nechat zotrocovat a na druhou stranu
ani zit v trvale obave, ze na me bolsi muze ze sveho skromneho arzenalku
kdykoliv cokoliv pouzit...

--
Jirka