USB a probuzeni pocitace?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Leden 5 09:28:51 CET 2005

> Mate nekdo nejake zkusenosti s probouzenim pocitace
> pres USB? Zatim delam s rs232 a pokud to deska umi,
> tak staci poslat dostatecne dlouhy pulz na RI a vse
> funguje jak ma (mam takto postaveny prijmac dalkoveho
> ovladani ;).

Jde o probouzeni z usporneho rezimu nebo zapinani z pohotovostniho? Predpokladam ze o zapinani (cili v PC bezi jen ten pohotovostni - standby - zdroj "+5VSB", co dava 5V a cca 100mA - 1A podle zdroje). Asi by se dalo zamerit na probouzeni pomoci PS/2 klavesnice nebo mysi. Desky to umeji (obvykle se to da nastavit jumperem na desce  - jestli bude keyb+mouse napajena z +5V nebo z +5VSB a taky se to nastavuje v BIOSu).

Pokud trvate na USB, tak bych prozkoumal nejakou USB klavesnici - pokud ma tlacitko na zapinani/vypinani PC a pokud opravdu funguje, tak bych zjistil jak... problem asi bude v tom, ze USB port nebude napajeny z +5VSB...

P.K.