HP7475 vs Aritma 516

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Leden 5 07:00:06 CET 2005

ja bych si vybral ten s rozumnym fyzickym rozlisenim, tedy aritma ma krok
0.125mm coz je treba u pouzder s 0.5mm rozteci v pohode, ale na ostatni co
nejsou v rastru je to obcas bida, musi se s tim pocitat pri navrhu. jinak
mam aritmu moc rad :-)).
plotrum zdar !
tomik.

-----Original Message-----
From: Radek a Petra Vickovi [mailto:rvicek@quick.cz]
Sent: Tuesday, January 04, 2005 8:36 PM
To: HWnews
Subject: HP7475 vs Aritma 516

Zdravim,

nemate nekdo manual k 7475 (aspon parametry)? Dostala se mi do ruky a ted
resim co si ponechat na kresleni DPS. Preci jen mit doma dva plotry je
luxus.

Ten HP je vetsi a poskytuje lepsi vedeni pro DPS.

Oproti tomu Aritma ma pricne vedeni sroubovici a HP jen ozubeny reminek.
Take ma posuvy delane analogovyma motorama se snimacema polohy. Na jednu
stranu je to lepsi ze to nerozkmitava konstrukci, ale zase to ma asi i
nevyhody.

Nevim zatim to ale vypada ze pujde z domu Aritma. Kupoval jsem ji za 2.5kKc
a sla by z domu asi za 1700kc. Je prakticky netknuta (sam jsem na ni udelal
asi 10 DPS) - je od p.Fafejty a dle neho jsou to nejake zapomenute kusy
kdesi ve skladu najakych urednicku.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.