stack u PIC 18Fxxx

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Leden 4 20:58:04 CET 2005

> Nejde jen vyhodit navratovou adresu ze zasobniku (myslim, ze
> u PICe bylo dokonce zminovano, ze klasicky zasobnik nema),
> povolit preruseni a skocit do hlavni smycky na spravne misto
> na tvrdo skokem? Na AVRku bych to takto udelal a troufnu si
> tvrdit, ze by nebyl zadny problem.
> >

> Je to ina forma toho isteho zleho riesenia - v stacku s tymto
> narobite
> bordel. Aj u AVRka. Jedine ak by ste ho VOBEC nepouzivali
> (t.j. ziadne
> prerusenia nizsej priority, ziadne push/pop, ziadne volania
> podprogramov
> [...]

Cim by se dal timto udelat bordel? Jestlize z obsluhy preruseni odejdu pres RET, tak je to uplne stejne jako kdyz navratovou adresu ze zasobniku vyhodim a jdu presne kam potrebuji JMPem. Podivejte se nekdy jak se predavaji parametry treba v C podprogramum a jak vraceji vysledky. To je teprve libusta a zadny bordel v tom neni.

JK