bolsevik zase rehta a ryci....

Martin Záruba swz@volny.cz
Úterý Leden 4 18:36:21 CET 2005

1) Inu prece Vy
2) Zase Vy
3) Protoze cim vic hovadin vymysli, tim spise udelate nekde chybu a tim vic
Vas muze urednik, ktery ma cas se v tom stourat a nekdy (malokdy) to i
pochopi Vas zbuzerovat a zkasnout. Az to nevydrzite a prestanete podnikat a
stanete se zamestnancem, bude Vas moct zkasnout jeste vice.
Mam pokracovat dale?

Mate jedinou moznost: byt chytrjsi nez velky ON a neumoznit mu, aby Vas moc
zotrocoval a smirit se s tim, ze na Vas bude chtit vytahnot kazdou chvili
neco, takze se snazit mu k tomu nedat moc prilezitosti.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 01, 2004 6:20 PM
Subject: OT: bolsevik zase rehta a ryci....

http://www.dashofer.cz/?sekce=3&uroven=2&obsah=80&cid=115066&wa=WWW05E2%20LE&uid=1451892&e=403246&odkud=ENLEG

Zejmena si povsimnete rezignovane poznamky na zacatku ("...nekolik...")

1) kdo to ma vsechno sledovat?

2) kdo se v tom ma vyznat?

3) proc bolsi strka rypak snad uplne do vseho a cim dal tim vic?

Ano, neni mi to jedno, protoze v tehle zemi ziju a podnikam a privedl
jsem na svet i potomky. Nechci se nechat zotrocovat a na druhou stranu
ani zit v trvale obave, ze na me bolsi muze ze sveho skromneho arzenalku
kdykoliv cokoliv pouzit...

--
Jirka