stack u PIC 18Fxxx

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Leden 4 18:07:26 CET 2005

Jan Kral wrote:
> A skutecne se u PICe musi z preruseni vracet pres return? Nejde jen vyhodit navratovou adresu ze zasobniku (myslim, ze u PICe bylo dokonce zminovano, ze klasicky zasobnik nema), povolit preruseni a skocit do hlavni smycky na spravne misto na tvrdo skokem? Na AVRku bych to takto udelal a troufnu si tvrdit, ze by nebyl zadny problem.

Je to ina forma toho isteho zleho riesenia - v stacku s tymto narobite
bordel. Aj u AVRka. Jedine ak by ste ho VOBEC nepouzivali (t.j. ziadne
prerusenia nizsej priority, ziadne push/pop, ziadne volania podprogramov
v hlavnej slucke). A to sa mi zda trocha hlupe.

Myslim, ze riesenie uz je na svete.

Jano Waclawek