stack u PIC 18Fxxx

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Leden 4 17:11:30 CET 2005

> Ak mate vela prijatych dat a nemate ich kam dat, tak predsa nevadi, ze to
> blokuje prijem, ved potom nemate kam dat ani prijimane data, ci nemam
pravdu?

Oni se neprijimaji ani tak data jako prikazy.

> To je v konecnom dosledku takmer to iste ako v cykle testovat nejaky
priznak nastavovany > v preruseni; a to ste (neviem preco) hned na zaciatku
zamietli.

Ne tak docela. V te smycce potrebuju samplovat data danou rychlosti a uz
nemam cas tam pridat nejake testovani, to by mi to zpomalilo. Po skonceni te
smycky a jejim znovuspusteni stejne par veci udelat musim (treba nastavit
priznak, ze doslo alespon 1x k naplneni celeho bufferu a ze jsou tam tedy
smysluplna data, zjistit jestli neprisel nejaky prikaz po UARTu, atd.),
takze kazdopadne nejaky mensi vypadecek samplovani bude, ale to bude rekneme
jeden vzorek a ten proste ozelim a nahradim linearni interpolaci.

On to mam byt takovy jednoduchy DSO a tohle je kvuli pretriggeru. Normalne
si pockam na trigger a pak sampluju plnou rychlosti a nic jineho mne
nezajima, ale u pretriggeru musim samplovat a zaroven cekat na trigger,
prijimat pripadne prikazy softu z PC, atd. Mohl bych se na to i vykaslat a u
tech nejvyssich rychlosti samplovani proste pretrigger zakazat, ale pripada
mi to takove hloupe. Taky bych mohl o neco zkratit delku tech samplovanych
dat u pretriggeru a pak mi zbyde misto v pameti a muzu ty data v preruseni
uklidit, asi by to bylo nejjednodussi reseni. A nebo pouzit PIC s vetsi
pameti, ale to je kvuli takove ptakovine asi zbytecne.

Dusan Dolezal