stack u PIC 18Fxxx

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Leden 4 16:13:46 CET 2005

Hmm, mate pravdu, tohle je fakt problem, na to jsem nepomyslel. Podprogramy
v te smycce sice nevolam, ale preruseni s nizsi prioritou je povolene,
hlavne kvuli prijmu z UARTu. A zakazat ho dost dobre nemuzu.

Zpracovat by to slo, ale tech dat je docela dost, takze je nemam kam uklidit
a posilaji se UARTem, coz trva dost dlouho na to, abych celou dobu zustaval
v preruseni. Bude mi to blokovat prijem a tak.

Snad bych mohl v tom preruseni nastavit na 1 pocitadlo te smycky, takze se
sice neukonci hned, ale dobehne jeden cyklus, to by tak nevadilo. Ona
nastesti ta smycka neni uplne nekonecna, ale vzdycky probehne konecny pocet
cyklu, otestuje se nejaky priznak a pak nanovo. Takhle by to snad slo.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Tuesday, January 04, 2005 3:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: stack u PIC 18Fxxx

Teda s PIC ja vobec nie som kamarat, ale len tak vseobecne: nemozete mat
pocas vykonavania slucky ziadne ine prerusenia (ani nizsej priority) a ani
nemozete nic ukladat na stack a ani volat podprogramy - to vsetko by Vam pri
takomto "vyskoceni" ostalo na stacku resp. nedokoncene. Mne sa to zda ako
celkom obmedzujuce (s vynimkou ak je hlavna slucka len velmi jednoducha).

Preco nejde vykonat obsluhu (napr. spracovat prijate data) a potom korektne
ukoncit prerusenie a vratit sa do slucky?

wek