Philips TV zvuk brumi

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Úterý Leden 4 11:38:04 CET 2005

Zdravicko,
mam TV Philips 21PVxxx (s integrovanym videem) a napr. kdyz jsou zpravy s titulky, televize brumi.  Kdyz jsem se do ni kouknul, je tam PAV, TDA 8842 a 6,5MHz filtr.

Slysel jsem z jednoho zdroje, ze tenhle TDA obvod ma casto takove problemy. Ale nakolik je tato informace verohodna, nevim. Ten druhy kanal do videa to nedela - video pri prehravani je v pohode.

Mate nekdo poneti, jak problem odstranit ? Mam takovy nejasny pocit, ze vymena TDA nepomuze... Co se da pouzit jako IF modul se vstupem 39MHz (za PAV) a vystupem audio ?

Diky,
V.