Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Leden 3 17:45:33 CET 2005

 > Hmmm nevim, proc by nekdo nemoh delat s SMD, zvlast u analogovych obvodu,
 > kde se nepredpokladaji hodnenohove IC. Kdo udrzi v ruce pajecku a
pinzetu,
 > ma vyhrano :-) Jednostranne desticky s maskou a HALem osazuju na pastu a
 > pretavuju na obracene zehlicce (chycena za drzadlo ve sveraku),
nastaveni na
 > tri tecky. Jednoduseji to snad ani nejde :-) tech par klasickych
soucastek
 > se musi zaletovat rucne.

Ale jo, SMD jsem si taky oblibil (i proto, ze se DPS nemusi vrtat coz me
nebavi :-) ) a nemam s tim zadny problem. Klasiku pouzivam jen kdyz to
ma duvod. Jenze ne kazdy na SMD vidi apod. krome toho me v mem pripade
hodne tlacil rozmer, pouzil jsem 0805, SO14 a to cele zkombinoval s
klasikou. Sirka vetsiny spoju krome napajecich a "silovych" je 12mil a
nekde i 10mil. Takze ne kazdy si tu DPS vyrobi. Pridal jsem proste jeste
moznost klasicke DPS a nebo si ji koneckoncu muze kazdy navrhnout sam.
Nactrl jsem v clanku i nekolik moznosti upravy zapojeni. Ja se taky
konstrukcemi v AR pouze inspiruji, vernou kopii z clanku jsem delal
naposledy pred cca 10ti lety :-)

Pavel