Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Leden 3 02:17:47 CET 2005

Jeste me napadlo: Vy tam mate krystal 300 MHz? Ja tim DCF synchronizuju
krystal 15 nebo 19,6608 MHz.
Andel

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 02, 2005 12:43 PM
Subject: Re: Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio

ano, DDS ma dost jemne ladenie na to, aby sa dali merat parametre
nahradnej schemy krystalov (kvalita, Lekv, Cekv, rezonancna) frekvencia,
s koleckom to ide velmi jednoducho :-)
Este otazka ku tej synchronizacii na DCF, o kolko bude horsi fazovy sum
300MHz hodin ziskanych zo 77.5kHz referencie? Celkom ma to zaujima,
podla teorie by mal byt skoro o 72dB horsi...
balu