Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Leden 1 22:14:48 CET 2005

Zdravim, take si tedy prihreji polivcicku :-)

> chcem sa spytat aky je medzi tymito casopismi rozdiel? Az doteraz som si
> myslel ze niekdajsie Amaterske Radio prebral niekto novy a teraz sa to
> vola Prakticka elektronika A Radio. Dnes som si ten casopis ale cital a
> na poslednej strane je ponuka predplatneho na Prakticka elektronika A
> Radio aj na Amaterske radio.
> Viete mi to vysvetlit? Vychadzaju paralelne obidva casopisy? Chcel som
> ponuknut nas DDS generator na zverejnenie, aby si ho mohlo postavit viac

Otec stale odebira AR, ja jsem si po rozdeleni (ci co to bylo) redakce
predplatil PE A i B, letos, teda 2004 :-), jsem zapomel na slozenku a
zjistil jsem to az kdyz mi cisla neprisla zatim jsem predplatne
neobnovil a holt si koupim jen CD 2004.

Nicmene PE A si stale ctu v praci a zda se mi jeste rozumne a i nektere
reklamy vyuziji, o AR uz se to bohuzel rici neda a zde naprosto
souhlasim s nazorem p. Kozumplika (na rozdil od nej mam vyjimecne temer
vybornou naladu :-) ).

Pokud vim tak publikovanim clanku v AR neztracite prava na Vas "rukopis"
a clanek muzete klidne vystavit na sve www i jinde publikovat, nicmene
radeji se na to zeptejte primo v redakci na pe@aradio.cz. Co DDS sleduji
je to zajimava konstrukce a urcite ji publikujte vsude mozne vcetne PE,
kde za to dostanete i nejaky honorar a jak uz bylo zmineno urcite
zvysite uroven casopisu.

Pokud jde o konkurz tak jsem letos udelal takovy jednoduchy indikator a
rozhodl se ho publikovat. Prakticky cely je vlastni konstrukce i kdyz
nic svetoborneho, je plne analogovy i kdyz o moznosti reseni pomoci MCU
jsem se v clanku take zminil :-) Docela jsem si s tim vyhral, krome
varianty SMD kterou ne kazdy muze doma realizovat jsem prihodil i navrh
DPS v klasice a pridal jsem i trochu teorie o problemu a nactrl moznosti
dalsich variant. Kdyz jsem to posilal vsiml jsem si, ze se blizi
uzaverka konkuzru (druhy den :-) )  tak jsem do mailu pripsal, ze
konstrukci prihlasuji i do konkurzu. Byl jsem prijemne prekvapen nebot
vyhlaseni jiz probehlo (narozdil od publikovani) a umisil jsem se zhruba
v polovine startovniho pole (financni odmena) coz jsem opravdu necekal.
Krome toho vsichni ucastnici dostali rocnik 2003 na CD (ve vyhlaseni
konkurzu byla ovsem psana kniha z BENa ovsem ja se za tuto drobnou zmenu
vubec nezlobim)

Takze muj nazor je: Urcite DDS publikujte i v PE a zkuste se prihlasit
do konkurzu, nic za nej nedate a mate sanci si k honorari prilepsit
vecne nebo financne pripadne obojim.

Pavel