Napajeni ze site

Karel Radkovský karel.radkovsky@seznam.cz
Pondělí Únor 28 23:20:05 CET 2005

 Dobrý večer,

 co se týče toho ŽL, tak jako činnost volná je:

 44. Výroba elektrických strojů a přístrojů a elektronických zařízení
 pracující na malém napětí a elektrického vybavení

 Výroba elektrických strojů a přístrojů a elektronických zařízení
pracujících
 na střídavém napětí menším než 50V nebo stejnosměrném napětí menším než 75V
 (například kapesních kalkulaček). Výroba elektronického vybavení zejména
pro
 silniční motorová vozidla a pracovní stroje.

 Obsahem živnosti není výroba telekomunikačních zařízení a výroba
 elektrických hraček.

 Já bych asi usuzoval, že v celém přístroji nesmí být vyšší napětí než to
 zmiňované...

--
 S pozdravem K. Radkovský.