Napajeni ze site

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Únor 28 14:23:34 CET 2005

Je to asi blba pripominka, ale neexistuje vybojka na mensi napeti? Dejme tomu 12, 24 nebo i 48V (podle toho, co jeste spada do kategorie "male napeti" nebo obvod PELV/SELV).

Jinak me napada prirovnani k prenosne TV do auta - ale to byste musel najit takovou, ktera ma jen 12V napajeni a dodava se k ni sitovy adapter. Tam bude taky klasicka obrazovka a v ni vysoke napeti.

P.K.