PICari, nechce se vam podumat?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Únor 28 14:03:48 CET 2005

Ha, ha, myslite, ze se to bude jednou ucit? Uz to vidim, jak se to nebohe
decko uklani a pred celou tridou zacina recitovat:

Jiri Bezstarosti, panelove meridlo.

include p16f818.inc
tmp	EQU	20h

To abyste ty programy zacal versovat, jinak to bude nuda!! To mi pripomina,
ze jsem ted v praci neco googloval a nasel jednu kouzelnou stranku. Mrknete
na http://cmp.felk.cvut.cz/cmp/courses/pvi2000/pvi/, dole cast 'Odevzdané
práce' a tam sesty radek od vrchu - kordikp 	úloha 1(báseň) . Jestli
tohle fakt nekdo odevzdal, tak klobouk dolu, doufam, ze ten vyucujici nebyl
uplny suchar.

Dusan Dolezal

P.S. Mam-li byt uprimny, tak skutecny a jediny duvod, proc tam ten copyright
nepisu, je moje neskutecna lenost. Dyt je to nejmin jeden radek navic a tak
lenost v tomto pripade vyhrava nad jesitnosti...