Avr rtc - backup

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Únor 27 22:39:09 CET 2005

Co to je za AVRko? Jako ktere ma integrovane RTC? Nemyslite tim nahodou
atmega64 a pod, ktere maji asynchronni casovac s moznosti pripojeni externiho
32.768kHz krystalu? To jsem jako RTC pouzival, zalohovani z male baterky jsem
ale neresil, byl tam zalozni 6V/2Ah akumulator a muselo to z nej bezet cele
dal :-)
Ale to asi nemyslite, protoze to RTC co popisuji je az na ten ext krystal
ciste sw reseni.
Jakub