Preslechy na 15 metrech kabelu

airguru airguru@eastforce.sk
Neděle Únor 27 17:21:32 CET 2005

Dobry den,

planuju si udelat neco jako dalkove ovladani pocitace, abych si mohl
prehravat hudbu z pocitace i u sebe v pokoji. Jenze co jsem to pocital,
tak to vychazi na 15 metru dratu. Rad bych u sebe mel LCD displej, a cca 7
tlacitek na ovladani. Nevim jestli hrozi riziko preslechu. LCD displej
sice chci ovladat z paralelniho portu, kde jsem se dozvedel ze pro prenos
dat je omezeni kolem 2 metru, ale obsluha LCD displeje zas tak moc
radikalni prenos dat neni ne? Vychazi mi tak maximalne kolem 80 bit/s
Spis se obavam ztraty kvality zvukoveho signalu.
Mam k dispozici spoustu metru sitoveho 8 ziloveho kabelu a chtel bych to
prenaset s nim. Vychazi mi z toho 3 takove draty. 11 zil na ovladani
displeje, 2 na napajeni, 3-5 na zvukovy signal ( ze bych treba kazdy ze
zvukovych kanalu poslal pro jistotu ve 2 zilach ) a 3 na ovladani pomoci
tlacitek.
Hrozi mi nejake problemy s preslechy? Uz asi tyden se hrabu vsude po
internetu po ruznych zdrojich a snazim se to zjistit.

Jeste neco, pochopil jsem spravne, ze kdyz chci vyslat signal na paralelni
port, tak ze staci na moji strane spojit pomoci tlacitka urcite zily se
zemi a pak v pocitaci nacist spravnou adresu na portu? Takze kdyz chci 7
tlacitek, tak potrebuji 3 bity informace, tj, 3 zily?

Diky za pripadnou pomoc, s elektronikou nemam skoro zkusenosti a tezko se
mi orientuje ve zdrojich.