OT: prumyslova spionaz - bylo: Voltmetr do auta

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Únor 27 10:44:50 CET 2005

Dne neděle, 27. února 2005 02:30 Marek Pavlu napsal(a):
> Co, co je prosim spatne???? Nejake sve nazory mam, ale ale...
> Je mi sic jen triadvacet, ale nerad bych natahl brka a nedozvedel se
> to:)))..

dyz to je tezky, kdyz na vas nekdo vyblafne co vi, tak nejenom ze tomu
nebudete verit, ale budete si myslet neco o chocholouskovi (nebo vas rovnou
uda). To prijde samo, bude-li vam dano, ale chce to cas - ikdyz pravda, moc
uz ho nezbyva. Kdo vi, ten vi, kdo nevi, bude jen cumet.

> // Ne, kapitalismus s lidskou tvari, k tomu jsem byl vzdycky vychovavan. To

Jo, ale to je cisty idealismus neb penize jsou nastroj dabluv. Budete-li
nekomu zavistivemu prekazet, najde si cestu jak vas potopit.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux