TV synchro do PICe

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Únor 26 23:07:37 CET 2005

Otazka snad kacirska: Proc je to potreba synchronizovat? Pokud vim, v
televizi se filmy promitaly frekvenci 24 snimku, bezelo to volne a neblikalo
to. Nebo to snad v televizi neblikalo proto, ze snimaci elektronka mela
vetsi setrvacnost nez maji CCD kamery?  Vim sice ze jas pri nesynchronnim
snimani 8mm filmu kolisa, ale nestacilo by jen napajet zarovku promitacky
nezvlnenym ss napetim (napr. z autobaterie)? U promitacky s 18 snimky/s a s
3-segmentovou rotacni clonou je frekvence blikani 54 Hz. To opravdu chcete
zpomalit ten film o 8% ? Docela rad bych znal Vas nazor, taky si chci
prepsat filmy na video. Jenze ja mam polovinu filmu zvukovych a tam by uz
takove zpomaleni vadilo.
Andel

----- Original Message -----
From: <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 26, 2005 7:28 PM
Subject: RE: TV synchro do PICe

Diky, ale vzhledem k tomu ze:

1) kvalita samotnych historickych 8mm filmu zdaleka nedosahuje kvality profi
digitalnich kamer, ke kterym mam pristup,
2) uz jsem to delal a jedine, co bylo spatne byla prave synchronizace, jinak
to mam perfektne zvladnute
3) filmy jsou rodinne-historicky velmi cenne a nechci je v zadnem pripade
davat z ruky
4) nepochybne cena takove profi sluzby za kufr filmu (radove 10 hodin) by se
vysplhala do astronomickych castek,

opravdu to budu delat sam a opravdu potrebuji postavit ten synchronizator.

Jakub Serych