TV synchro do PICe

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Sobota Únor 26 20:14:11 CET 2005

LM1881

web.quick.cz/pejovideo/images/LM1881.pdf

pokud to neni moc slozite... to je na posouzeni kazdeho.

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 26, 2005 6:45 PM
Subject: TV synchro do PICe

Zdravim,
muze mi prosim nekdo poradit, jak nejjednoduseji dostat (snimkovou)
synchronizaci budto z video nebo s-video vystupu videokamery do PICe (cili
jak z ni udelat neco blizkeho urovnim TTL). Nechce se mi vymyslet nepochybne
uz vymyslene.

Potrebuji s kamerou synchronizovat promitacku kvuli prepisu starych filmu na
video. (Nedavno shanene schema projektoru Meos DUO mi poslali primo z
Meopty,
takze, kdyby ho nekdo nahodou potreboval, necht se ozve (ale predem
upozornuji, ze je v JPGu a ja ho predelavat nebudu :-))

Pekny den

Jakub Serych