Preruseni casovace na x51

Martin Záruba swz@volny.cz
Sobota Únor 26 19:17:12 CET 2005

To by bylo reseni, jenze ja potrebuji krystal na 20MHz a pak mi vychazi
jedine pouzitelne 52083 taktu a preruseni 32x za vterinu, z cehoz tu vterinu
uz ziskam snadno. Krystal ale vychazi 19999872 Hz. To snad je v mezich
doladitelnosti.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Aleš Novák" <ales.novak@t-email.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Saturday, February 26, 2005 7:06 PM
Subject: Re: Preruseni casovace na x51

K preruseni nedojde za presny pocet taktu prave z duvodu ruzne doby
zpracovani instrukci. K dobe se musi pripocist jeste call na adresu
toho preruseni. Ja to resim tak, ze v preruseni prepisuju jenom
registr THx. V modu 16 bitů a s krystalem 11.0592 nastavim v preruseni
THx na hodnotu 0xDC a dalsi preruseni bude presne za 10 ms. O TLx se
nestaram.

S pozdravem,
  Novalex