ELV - zdroj 0-30V/10A

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Únor 25 17:44:18 CET 2005

Je to samozrejme mozne, nejak se mi to uz nevybavuje.
Ja jsem pak spoustu tech casopisu rozdal. Ale nejak mi to ELV nesedelo s tim
co jsem si nedavno zase prohlizel a tak jsem se sel podivat a bylo to "EAM".
Mam tady jeste asi 20, mozna 30 cisel. Jestli byly predlohy na "pauzaku" v
EAM, tak proc by nebyly v ELV. Mozna by se v dilne take jeste nejake cislo
naslo, ale uz si tim nejsem jisty.
Ale asi mate pravdu, tam tusim byly cire folie. Je to tak ???
Jindra Polivka
jpolivka@vol.cz

J. Polivka napsal(a):

> Jen pro upresneni ten pekny casopis s pauzakama byl
> EAM "Electronic Aktuel Mazin", ELV jsem obcas kupoval take
> a nejak se mi to proto asi popletlo :-)))

No, v ELV pokud vim byvaly predlohy na PCB na foliich, tedy jeste v
dobe, kdy u nas byli u vesla rudosi (myslim ti 100%)...

--
Jirka