Plovouci kod

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pátek Únor 25 16:45:08 CET 2005

Zdravim,

 to by znamenalo, ze pouzivaji "otevreny" kod. KeeLog tusim pouziva
 64bit kodovani s neverejnym klicem. Dekodovani je mozne a) prectenim
 klice ze zarizeni b) hrubym vypoctem. Varianta a nepripada v uvahu,
 protoze pokud uz by clovek mel klicenku tak proc dekodovat, ze? V
 pripade b je otazkou jaky vzorek dat a jaky cas bude treba pro
 dekodovani. Neznam zpusob kodovani.

--
 turby@chips.cz