PICari, nechce se vam podumat?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Únor 25 15:56:20 CET 2005

Aha, jasny. Taky nemam rad, kdyz je k dispozici jenom HEX. Clovek pak
potrebuje zmenit treba jenom nejakou drobnustku a nema jak.

Ale jinak uprimne receno nez koukat do hotovyho zdrojaku mi na pripadnou
vyuku pripada lepsi zacit zgruntu nanovo s primitivnim programkem s
blikajici LEDkou.

Dusan Dolezal