Plovouci kod

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pátek Únor 25 12:10:12 CET 2005

Zdravim konferu,
rád bych si udělal představu o bezpečnosti subjectu proti několikanásobnému  odposlechu kódu z téže klíčenky.
Prohlédl jsem si zběžně popis keeloq od michrochipu.
Zdá se mi, že použití konkrétní veřejně prodávané klíčenky s obvodem keeloq, třeba od Jablotronu je bezpečné pokud se neví co je uvnitř HCS362 za mikrokód. Jeho provalením (a zdali už k němu nedošlo) bezpečnost končí.

Kdybych u konkrétní sady kličenek a přijímače změnil manufacturer kod, asi bezpečnost trochu zvýším, ale netuším o kolik.

Za obecně bezpečnější zatím považuji systémy, u kterých je po rozsynchronizaci klíčenky nutné její nové vložení do přijímače autorizovanou osobou, ale vyzkoušení všech kódů a jejich ofsetů simulací na rychlém počítači zase asi bude otázkou dnů?

Zabýval jste se někdo bezpečností klíčenek s plovoucím kódem?
Dík, Lubor.