Stabilita interniho oscilatoru u PICu

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Pátek Únor 25 13:15:19 CET 2005

Zdravim,

netusite nekdo, jaka je stabilita interniho oscilatoru u PICu? Udelal
jsem kamaradovi jakysi bazmek s 12F675, ale odladil jsem to na 12F676
(protoze jsem doma 12F675 zrovna nemel). No a kdyz navrhl tistak, osadil
ho, a chtel upravit soft na 12F675, tak jsem z hruzou zjistil, ze pin
GP3, ktery mi jediny zbyl a ktery jsem vyhradil jako TX, se da pouzit
jenom jako vstup (no jo, jsem debil, mel jsem si ten ds precist poradne,
ale tohle jsem nejak necekal). Takze ted mi chybi jedna noha a neni ji
kde vzit (GP0 a GP2 potrebuju jako analogove vstupy, na GP1 mam
referenci a GP3 nemuze byt jako analogovy vstup, abych ho vymenil za GP0
nebo GP2). Takze krome spravneho reseni, do ktereho se mi ovsem nechce
(pouzit rovnou 12F676 a predelat tistak - vlastne uz by to byla treti
verze) mne napadlo nekolik reseni, jedno horsi nez druhe. A
nejjednodussi je to nechat s internim oscilatorem (jak to bylo v prvni
verzi), ale obavam se prave stability, hlavne z hlediska teploty,
ponevadz to ma byt expozimetr a bude se to pouzivat hlavne venku, takze
rozptyl teplot nekde od -10 do +35 stupnu. Napeti se snad moc menit
nebude, bude to napajeno primo z PALMu, ktery ma na konektoru 3.3V (snad
se moc nemenicich).

Zkousel jsem neco googlit a hledal jsem i u Microchipu a nic moc jsem
nenasel.

Dusan Dolezal