znovu USB

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Pátek Únor 25 13:08:42 CET 2005

Dobry den,
pokousel jsem se nekolikrat odpovedet, ale nedojde to do konference. Jde mi o to, kdyz pouziji nejake VID a PID a nahodou bych se trefil do nejakeho ktere uz je pouzivane jinym zarizenim (ale toto zarizeni nepouzivam), zda muzu mit nejake problemy (pravni) s tim kdo ma VID registrovany... Jinak pouzivam TUSB3410. S pozdravem Vlada

=================  Original message text  ===============

==============  End of original message text  ===========