Asus wl-330b

Radim Götz radim2@infos.cz
Pátek Únor 25 08:30:20 CET 2005

Mystifikujes 990,- bez dph
----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 25, 2005 7:52 AM
Subject: Asus wl-330b

Vcera mi prisel ten HW AP, tak jsem delal nejaky pokusy a uplne nakonec jsem
to rozdelal abych se podival dovnitr (zajimalo me, jestli se tam da nejak
jednoduse pripojit externi antena) a docela me prekvapilo, ze uvnitr je
takovy prazdny misto, kde mel zrejme bejt nejakej svab pro step-down menic.
Ale neni. Je k tomu sitovej adapter na 4V/1A nebo se to da napajet primo z
USB portu (jinak primo na stitku toho WL-330B je udaj 5V/1A).

Jinak kdybyste to nekdo chteli koupit, tak na i4.cz to maj za 940,- vcetne
DPH (verze bez konektoru) nebo za asi 1250,- (verze s konektorem).

Rozdelat se to da uplne jednoduse, sundaj se dve gumovy nozicky na strane u
konektoru a pod nima jsou dva sroubky. Pak se to da jednoduse rozdelat a to
bez ztraty zaruky - da se to opet jednoduse slozit.

Jinak je to fakt mrnavy - prirovnani ke kredit karte je trefny (akorat je to
samozrejme tlustsi).

Vnitrni antenky to ma dve - takovy plisky prilepeny v krytu, pacickama
dolejhaj na tistak, na to samy misto by sla pripojit i externi antenka. Nebo
je tam mrnavej konekturek, ale ten je fakt mrnavej.

Kdyby byl zajem, udelam fotky a vystavim na web.

P.K.