Suseni POSITIV20

Čtvrtek Únor 24 21:02:20 CET 2005

Jó nahřívací plotýnka byla právě příčina toho, proč mi zbyl termostat.
Ale konstatuju, že ač ETA, tak drží teplotu na 50°C s propadem 5°C, což je dobré. Každopádně to funguje a pro mě je důležité, že nemusím experimentovat.
Přikládám graf teploty,na ose x jsou sekundy, snad těch 11kB konference unese.
Čím budete tu Vaši vlnu vlnit ?

Láďa