Dotaz civka

Čtvrtek Únor 24 20:28:56 CET 2005

Na motání toroidu menším průměrem drátu se dá použít krásný vynález našich předků - člunek !
Tovární motání využívá demontovatelný kruh, který se otevře, navlékne se toroid, zavře, na otáčející se kruh se namotá vypočítaná délka drátu a pak se kruhem navíjí toroid. Těžko se to popisuje, stačí to jednou vidět a je jasno.

Láďa