telechips TCC730 datasheet

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Čtvrtek Únor 24 19:11:02 CET 2005

Puvodni  zprava  "Re:  Re[2]:  telechips TCC730 datasheet" od "Danhard
(hw-list@list.hw.cz)" z 23. února 2005, 21:02:46,
msgid:001801c519e2$a4ba4020$8902a8c0@chello.upc.cz (269 bajtu):

D> Jejda, tak jim napis.

Jednak  uz  se  stalo,  dvak  myslim,  ze je to stejne k nicemu (podle
jejich  firemni  "politiky"  i  podle nekterych informaci z diskuznich
for).  Opravdu,  kdybych  uz  nevyzkousel  vse,  dotaz bych do diskuze
neposilal...

D> Pokud toho brouka nedodaj jako vzorek, tak je i datasheet nahouby :o)

Rozhodne  ne.  Jednak  ten  uP mam (ikdyz zabastleny do MP3 prehravace
Xclef  MT-500,  jak  jsem  psal),  dvak  stejne  nehodlam nic bastlit,
potrebuji zjistit co nejvice informaci, popr. upravit firware.

D> Danhard

Co myslite, nemuze byt ten uP "obslehnut" z nejakeho jineho??? (jde mi
o instrukcni sadu, vnitrni strukturu apod.)

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy