Nahrada FETu BSS138

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Únor 24 10:51:53 CET 2005

Ale jo ja vim, ze je tam maji jenze vsechny veci budu objednavat v GESu a
platit dobirku kvuli tranzistorum za 5Kc se mi nechce. Zvlast kdyz se mi zda
ze tam fakt asi vyhovi cokoliv bezne pouzivaneho.

Ono je to fakt tezko predstavitelne pro prazske, ale je naprosto strasne, ze
v nasem krajskem meste v jedine prodejne se soucastkama siroko daleko se na
7809 ceka (v pocitaci meli jeden kus, fyzicky zadny a protoze podle PC jeden
meli tak je neobjednavali - to vite jeden kus staci dokud se neproda tak nic
vetsiho nerozjizdet) nekolik mesicu. Takze vetsinu veci resim nakupem na
dobirku jednou za cas az se toho sejde vic (vetsinu i pro vic lidi) a ted je
toho na objednani zasadne vic z GESu.

RadekCX