Nahrada FETu BSS138

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Únor 24 10:29:54 CET 2005

No dle meho vyhovi skoro cokoliv, ale nemam prehled o tom co je na trhu v
teto oblasti. Tranzistory jsou jako budice vykonovych MOSFETU - spinane
napeti maximalne 20V - proud asi neni prilis rozhodujici radove desitky mA s
rezervou. Spinaci kmitocet PWM je tusim 5kHz plus minus.

je to do regulatoru zde
http://tom.tartarnet.cz/pictures/DC_revers_schema.jpg

Neni to ani tak moje lenost, ale je relativne casove narocne se probirat tim
co zrovna ma a nema kdo na sklade a tim co jsem si ja vybral dle ruznych DS.
Proste pokud nekdo rekne beru bezne z GESu tyhle logic-level FETy a tomuhle
vyhovi tak mi to staci.

RadekCX