Cidlo Sharp G2D120

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Únor 24 08:53:55 CET 2005

L4940V05 nevadi na vystupu ani obrovska kapacita - zkousel jsem i 3300u a
nebyl problem.

Low-drop stabilizatory s malou kapacitou na vystupu, pri zatizeni pulsem
presahujicim moznosti one kapacity, maji sklony zakmitavat. Videl jsem to
naposledy u LE50, kde vystup delal svincik a az po pridani par mikro na
vystup (ona je tam hodnota radove v uF i v PDF) to prestalo. Pokud ty
proudove spicky jsou velke, bude to chtit bud jiny stabilizator nebo poradny
kodan na vystup stabilizatoru.

To co zlobi s low-drop stabilizatorem tak jak uvadite, pri stejnych
podminkach s obycejnym stabilizatorem vetsinou tolik zlobit nebude :).
Zkuste pro pokus vymenenit ten L4940V05 za obycejny 7805 a uvidi se.

--
Jiri Bezstarosti

----- Original Message -----
From: Martin Locker <LOCKER@vosrk.cz>
To: HW-news <hw-list@hw.cz>
Sent: Thursday, February 24, 2005 7:56 AM
Subject: Re: Cidlo Sharp G2D120

> Jaky stabilizator?
L4905V5

> A jak vypadaji spicky?
Pravdepodobne po rozsviceni LED pokles cca o 0.1V a celkem rychly navrat,
130 uS, zhasnuti LED, spicka o +1.2V, utlumeni po cca 20 kmitech na
frekvenci
12,5MHz. Zkousel jsem dle rady oddelit napajeni snimace shottkyho diodou a
blokovat kondenzatory, ale bez viditelne zmeny, ta kladna spicka projde i
tou diodou.

> J. Hanzal

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou