OT: Jiny post. klient bylo RE: LCD displej s RGB vstupom

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Únor 24 07:19:31 CET 2005

Kdyz jste to teda nacal - umi Mozilla potazmo Thunderbird pracovat s LDAP
adresarovou sluzbou? Kdyz jsem to naposled zkousel tak jsem nejak vubec
nenasel. Pracuji v podniku kde se bez toho nelze obejit...

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz