AVR signatura trouble solved...

jookie@szm.sk jookie@szm.sk
Středa Únor 23 23:12:30 CET 2005

            Ahoj znova,

takze po dalsich par mailoch s autorom pozmeneho firmwaru mi poradil, ze ked uz som tie piny MOSI a MISO pichol tam kde na ATmega64 patria pre programovanie, ze je AVcc pripojene na napajanie a PEN je nepripojeny, ze nech to skusim z AVRstudia pomocou AVRprog utility, a ono to slape ;-)
Zjavne ked som mu posielal len rovno prikaz 's' (citaj signaturu) cez seriovy terminalovy program, tak sa nenastavil ten programovany MCU do toho rezimu, kedy je schopny spolupracovat s programatorom, takze to neslo... Ale s pomocou AVRprogu to uz ide ako dive a aj programuje a cita to veselo...
Takze dalsim ktori to budu skusat prajem vela zdaru, uzil som si s tym 2 poobedia srandy kym som to dostal aspon do kus chodiveho stavu ;-)
Vsetkym zucastnenym pekne dakujem za pomoc...
           Jookie

http://webhosting.szm.com - AKCIA, domeny a webhosting za najnizsie ceny
Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.mojadomena.sk a vlastne maily
cokolvek@mojadomena.sk v cenach uz od 50Sk/mesiac.