LCD displej s RGB vstupom

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Únor 23 14:34:27 CET 2005

Z pravidel HWnews:

"Zalamte řádky ve vaší zprávě tak, aby měly méně než 80 znaků (tedy cca 75 až 78 znaků). Mnohé poštovní programy to umí, ujistěte že to máte nastaveno."

Ja sam jsem uz parkrat slepoval link ze dvou (mozna i vic) radku, neni to az tak neresitelny problem, jako kdyz hapruje kodovani cestiny (napriklad).

P.K.